Necromancer - Classes | Diablo 4 CZ
Diablo 4 › Classes

Necromancer


DeadKarlos | 13. dubna 2023 | Návštěvnost 60

 

Necromancer IkonaNecromancer je třída v Diablu 4 (také se nachází v D2, D3 a Diablo Immortal). V Diablo 4 je Necromancer známý jako sesilatel temné magie, o kterém je známo, že se spoléhá na kouzla smrti, jako jsou kosti a krev, a vyvolávání nemrtvých jako jejich hlavní zdroj síly a bojových schopností.

Necromancer využívá dva zdroje: Esence, pomalu se obnovující zdroj, který se také získává použitím základních dovedností; a Ostatky, které pocházejí z padlých nepřátel nebo mohou být vytvořeny z určitých efektů.

 

Obsah


 

Necromancer

Necromancer Profil

  • Strength: 9
  • Dexterity: 7
  • Intelligence: 12
  • Willpower: 8

 

 

Přehled


Necromancer je třída sesilatelů, která nabízí možnosti boje na blízko a specializuje se na černou magii. Nekromant má 3 dovednostní Stromy, nazvané: Bone, Blooda Darkness, a jejich jedinečný mechanický systém je Book of the Dead (Kniha mrtvých), která umožňuje nekromantům dále využívat a upravovat jejich armádu nemrtvých.

Hlavní zdroj: Nekromanti mají dva důležité zdroje, jejich hlavním zdrojem je Esence, která se používá k sesílání mocných dovedností. Jejich druhým zdrojem jsou Ostatky, které se používají k budování armády nemrtvých. Essence má základní rychlost regenerace 3 Esence za sekundu na 1. úrovni.

Mechanický systém: Book of the Dead (Kniha mrtvých). Tato mechanika třídy umožňuje nekromantům dále upravovat jejich nemrtvé armády. Hráči mohou například své Skeleton Warriors proměnit ve verzi s větším poškozením, ale budou více zranitelní. Nebo na druhou stranu vytvořte defenzivněji laděného obránce, který je lepší v tankování, ale uděluje nepřátelům výrazně menší poškození.

Necromancer Obrázek

 

 

Základní staty


Necromancer má čtyři základní staty při zvyšování úrovně dávají bonusy:

  • Strength+1 Armor za bod
  • Intelligence+0.05% všechny resistence za bod
  • Willpower+0.01% obdržené léčení a +0.25% Overpower poškození za bod
  • Dexterity+0.025% šance na úhyb

Pro Necromancer jsou nejdůležitější následující tři staty:

  1. Intelligence: Zvyšuje poškození. Necromancer dostane bonus +0.1% poškození dovedností za bod
  2. Willpower: Zlepšuje regeneraci Mana. Necromancer získá +0.1% obnovení zdrojů za bod
  3. Dexterity: Zvyšuje šanci na kritický zásah. Necromancer dostává +0.02% šanci na kritický zásah za bod

 

Vybavení

Necromancer může používat následující typy zbraní:

  • Jednoruční zbraň a off-hand (Necromancer může mít štít)
  • Jednu obouruční zbraň

 

 

Vlastnosti


Necromancer, který je proslulým vyvolávačem, často oživuje mrtvoly, aby s nimi bojovali v boji. Stejně jako Barbarian a Rogue mají k dispozici širokou škálu zbraní, jako jsou meče, dýky, hůlky a co je důležitější, Kosy, které mohou ovládat pouze oni. Necromancer potřebuje jako zdroji síly Essence k aktivaci silných dovedností. Dalším užitečným zdrojem jsou Ostatky, které jsou vytvářeny z pozůstatků padlých nepřátel nebo jiných efektů.

Undead Army
Undead Army

Přivolej spoustu nemrtvých přisluhovačů, aby splnili své rozkazy, včetně kostlivých válečníků, kostlivých mágů a golema.

 

Bone
Bone

Použijte sílu kostěné magie k fyzickému napadení nepřátel. Dovednosti Bone často získávají větší sílu, když máte velké množství esence.

 

Darkness
Darkness

Oslabíte nepřátele dovedností Darkness, takže nepřátelé jsou očarovány, zatímco umírají pomalou a bolestivou smrtí.

 

Blood
Blood

Odstraňte život nepřátelům pomocí krvavé magie, která má obranné výhody a zároveň se stává silnější, když zvyšujete svůj maximální život.

 

 

 

Výhody a nevýhody


Zde se můžete dozvědět o silných a slabých stránkách hraní za Necromancera a o tom, zda odpovídá vašemu stylu hry.

 

Výhody


Bezpečné hraní: Velmi bezpečný herní styl, používejte přisluhovače, které za vás bojují

Kletby: Necromancer je mistr v kledbách, které oslabují nepřátelé

+ Všestranný: Má velkou řadu odlišných bojových stylů, takže si můžete vybrat, který styl vám bude vyhovovat

+ Začínající hráči: Necromancer je dobrý pro začínající hráče, protože vaši pomocníci udělají skoro veškerou práci za vás

 

Nevýhody


- Pomalý postup: Velmi pomalé zvyšování úrovní, nedostává tak rychle zkušenosti při zabijení nepřátel jako jiná třída.

- Zdroje: Necromancer je hodně závislý na zdroje, stále potřebuje obětiny, bez nich nemá šanci přežit.

- Pohyblivost: Necromancer má hodně pomalou pohyblivost než některé třídy.

- Vybavení: Necromancer je velmi závislý na vybavení.

 

 

 

Book of the Dead


V Diablu 4 je každá třída vybavená jedninečná mechanika, která nabízí další způsoby, jak si přizpůsobit herní zážitek. Jedinečná mechanika pro Nercomancera je Book of the Dead (Kniha mrtvých), mocná schopnost, která vám umožní ovládnout bojiště s hlubším přizpůsobením vaší armády nemrtvých než kdy předtím.

Kniha mrtvých vám umožňuje vyvolat tři různé typy nemrtvých: Skeletal Warriors, Skeletal Mages a Golem. Každé z těchto vyvolaných lze specializovat jedním ze tří způsobů. Když Necromant dosáhne 5. úrovně, tak se automaticky naučí Raise Skeleton, což jim umožňuje vytvořit armádu Kostlivců, aby pomáhali v boji.

Například, Skeletal Warriors mohou být Skirmishers, Defenders nebo Reapers. Skirmishers jsou standardní válečníci, ale mají zvýšené poškození a snížené zdraví. Obránci mají bonusové zdraví. Reapeři mají pomalejší útoky, ale udělují AoE poškození a mají speciální útok, který způsobí velké poškození.

Pro další vylepšení vaší armády nemrtvých má každý specializovaný pomocník k dispozici jedinečná vylepšení, která mohou změnit jeho celkový herní styl. Kromě toho vám Kniha mrtvých umožňuje přivolat konkrétní jednotku.

 

Skeletal Warriors


Skeletal Warriors

Skeletal Warriors fungují jako standardní kostlivci a útočí na nepřátele zblízka se svými zbraněmi. Nekromanti mohou zpočátku vyvolat 4 kostlivce najednou, některé legendární aspekty mohou tento počet zvýšit. Existují tři různé typy Skeletal Warriors, které si mohou hráči vybrat:

Skirmishers
Skirmishers

Kostlivci používají dva jednoruční meče, které udělují o 30% zvýšené poškození, ale mají o 15% méně životů.

Vylepšení a Obětování


Vylepšení 1 Máte navíc o jednoho kostlivého bojovníka.

Vylepšení 2 Pokaždé, když kriticky zasáhnete, tak další útok u vašich Skirmishers také kritický zasáhnou a způsobí o 50% bonusové poškození kritickým zásahem. Může se to stát pouze jednou za 3 sekundy.

Obětování Zvyšuje šanci na kritický zásah o 5%, ale už nemůžete vyvolávat Skeletal Warriors.

 

Defenders
Defenders

Kostlivci používají štít a mají o 15% zvýšené životy.

Vylepšení a Obětování


Vylepšení 1 Každých 6 sekund vaši kostlivci získají imunitu proti dalšímu přímého poškození, které by utrpěli.

Vylepšení 2 Zvyšuje o 50% množství Thorns, které po vás Defender Warriors zdědí.

Obětování Získáte 15% Physical (fyzické) odolnosti, ale už nemůžete vyvolávat Skeletal Warriors.

 

Reapers
Reapers

Kostlivci používají kosu, která má speciální útok. Každých 10 sekund způsobí AoE poškození.

Vylepšení a Obětování


Vylepšení 1 Reaper útoky proti nepřátelům, kteří jsou znehybněni, zpomaleni, omráčeni nebo zranitelní, zkracují cooldown jejich silného AoE útoku o 2 sekundy.

Vylepšení 2 Reapeři mají 15% šanci vytvořit ostatky z nepřátel.

Obětování Způsobíte o 10% zvýšené Shadow poškození, ale už nemůžete vyvolávat Skeletal Warriors.

 

 

Skeletal Mages


Skeletal Mages

Skeletal Mages útočí kouzly na nepřátele z dálky. Nekromanti mohou zpočátku vyvolat 3 kostlivce najednou, některé legendární aspekty mohou toto číslo zvýšit.

Shadow
Shadow

Shadow Mages ovládají sílu z dálky, která uděluje mírné Shadow poškození. Odemkne se na úrovni: 15

Vylepšení a Obětování


Vylepšení 1 Útoky Shadow Mages mají 10% šanci na omráčení na 2 sekundy. To se u stejného nepřítele nemůže stát více než jednou za 5 sekund.

Vylepšení 2 Shadow Mages vystřelí navíc Shadow Bolt každý 4. útok.

Obětování Vaše maximální Esence je zvýšena o 15%, ale už nemůžete vyvolávat Skeletal Mages.

 

Cold
Cold

Cold Mages útočí s chladivými kouzly, které mohou nepřátele zmrazit. Odemkne se na úrovni: 18

Vylepšení a Obětování


Vylepšení 1 Pokaždé, když Cold Mages poškodí nepřátele svým primárním útokem, získáte 2 Esence.

Vylepšení 2 Nepřátelé, kteří jsou zmrazeni nebo poškozeni při primárním útoku vašich Cold Mages, tak jsou nepřátelé na 3 sekundy Vulnerable (zranitelní).

Obětování Máte zvýšené poškození o 15% proti Vulnerable (zranitelným) nepřátelům, ale už nemůžete vyvolávat Skeletal Mages.

 

Bone
Bone

Bone Mages používají vlastní těla jako projektily a způsobují těžká poškození za cenu vlastního života. Odemkne se na úrovni: 22

Vylepšení a Obětování


Vylepšení 1 Snižuje život Bone Mages z 15% na 10% a poškození se zvyšuje o 40%, pokud žijí víc jak 5 sekund.

Vylepšení 2 Pokaždé, když Bone Mage zemře při vlastním útoku, zanechá za sebou mrtvolu a dostanete o 20% Fortify z vašeho základního života.

Obětování Overpower poškození se zvyšuje o 40%, ale už nemůžete vyvolávat Skeletal Mages.

 

 

Golems


Golems

K odemknutí Golema musí Nekromant splnit hlavní quest Call of the Underworld. Golemové jsou velmi velká a zastrašující stvoření.

Bone
Bone

Kostený golem, který se vysmívá nepřátelům a nutí je aby na něj nepřítel zaútočil. Odemkne se na úrovni: 25

Vylepšení a Obětování


Vylepšení 1 Pokaždé, když váš Kostěný Golem přijde o 20% svého maximálního života, vytvoří mrtvolu.

Vylepšení 2 Váš Kostěný Golem získá 10% maximálního života a množství trnů, které po vás převezme, tak se zvýší z 30% na 50%.

Obětování Získáte o 10% zvýšený Attack Speed (rychlost útoku), ale už nemůžete vyvolávat Golema.

 

Blood
Blood

Krvavý golem odčerpává život z okolních nepřátel, aby se vyléčil a posílil se. Odemkne se na úrovni: 28

Vylepšení a Obětování


Vylepšení 1 Váš Krvavý Golem absorbuje až 15% poškození, které dostane Nekromant.

Vylepšení 2 Když má váš Krvavý Golem nad 80% životů, tak získává o 25% snížené poškození a o 50% zvýšené poškození.

Obětování Váš maximální život je zvýšený o 10%, ale už nemůžete vyvolávat Golema.

 

Iron
Iron

Železný golem, který bouchne velkou silou o zem a tím omráčí nepřátele. Odemkne se na úrovni: 32

Vylepšení a Obětování


Vylepšení 1 Každý 4. útok Železného Golema způsobí rázovou vlnu, která způsobí X [30%] poškození primárnímu nepříteli a nepřátelům za nimi.

Vylepšení 2 Schopnost Slam Železného golema také činí nepřátelům Vulnerable (zranění) na 3 sekundy.

Obětování Způsobíte o 30% zvýšené poškození kritickým zásahem, ale už nemůžete vyvolávat Golema.

 

 

 

Dovednosti


Dovednosti a strom dovedností v Diablu 4 odkazují na postup postavy investováním bodů dovedností do stromů dovedností, které odemykají schopnosti pro vaší postavu. A stejně jako v předchozích hrách Diablo má každá třída exkluzivní dovednosti. Dovednosti mají několik kategorií, které se liší podle vybrané třídy.

Necromancer má schopnosti rozdělené do následujících kategorií: Basic (Základní), Core (Klíčové), Corpse & Macabre 1 (Mrtvoly a děsivosti), Curse (Kletby), Corpse & Macabre 2 (Mrtvoly a děsivosti), Ultimate (Ultimátní) a Ultimate Pasive (Ultimátní Pasivní) dovednosti.

Seznam dovedností pro Necromancera se nachází na stránce Dovednosti Necromancer. Všechny dovednosti se nachází nástránce Dovednosti.

Basic
Basic Dovednosti

(Základní)

 

Core
Core  Dovednosti

(Klíčové)

 

Corpse & Macabre 1
Corpse & Macabre 1 Dovednosti

(Mrtvoly a děsivosti 1. část)

 

Curse
Curse Dovednosti

(Kletby)

 

Corpse & Macabre 2
Corpse & Macabre 2 Dovednosti

(Mrtvoly a děsivosti 2. část)

 

Ultimate
Ultimate Dovednosti

(Ultimátní)

 

Ultimate Pasive
Ultimate Pasive Dovednosti

(Ultimátní pasivní)

 

 

 

 

Legendární Aspekty


Legendární Aspekty jsou unikátní modifikátory v Diablu 4, které dokážou přeměnit vzácné předměty na legendární. Legendární aspekty v D4 představují vylepšení, která mohou výrazně rozšířit schopnosti vaší postavy. Máte dvě různé možnosti, jak aspekty odemknout. Legendary Aspect můžete získat z Codex of Power (dokončit určité dungeony) nebo z extrahování legendárních předmětů, které získáte z nepřátel v Sanctuary. Pečlivým výběrem těchto aspektů můžete utvářet osud své postavy a stát se silou, se kterou je třeba počítat.

Každá postava má k dispozici širokou paletu legendárních aspektů, které můžete přidávat do různého vybavení. Legendární aspecty se dělí do pěti Kategorií:

Všechny aspekty se nachází nástránce Codex of Power a další informace aspektů se nachází na stránce Legendary Aspects.

Seznam aspektů pro Necromancera se nachází na stránce Necromancer Legendary Aspects.

Defensive
Defensive Aspecty

(Obranné)

 

Offensive
Offensive Aspecty

(Útočné)

 

Resource
Resource Aspecty

(Zdrojové)

 

Utility
Utility Aspecty

(Užitečné)

 

Mobility
Mobility Aspecty

(Pohyblivé)

 

 

 

Paragon Board


Paragon Board (Paragon Desky) je herní systém v Diablu 4. Je to podobný systému jako Paragony v Diablu 3. Paragon deska se odemyká pro každou postavu na 50. úrovni a můžete získat čtyři body za každou úroveň až do 100. Další paragon body můžete získat při dokončení Renownu. Po otevření Paragon desky začíná postava na centrální desce herního plánu, kde si může hráč vybrat. Jakmile se hráč dostane na konec desky, tak si můžete vybere, kterou novou desku chcete na dané místo připevnit.

Viz níže jsou desky jenom Legendární paragon uzly.

Seznam paragonů pro Necromancer se nachází na stránce Paragon Necromancer. Všechny paragony najdete na nástránce Paragony.

Blood Begets Blood

Blood Begets Blood

Blood Orbs udělují o 5% zvýšené poškození, až o 15% po dobu 5 sekund.

Bloodbath

Bloodbath

Útoky, u kterých je zaručeno, že budou mít Overpower, tak je o 50% zvýšené Overpower poškození.

Bone Graft

Bone Graft

Zasahování nepřátel pomocí Bone Skills se zvyšuje vaše poškození o 1% a vaší maximální Essence o 3 po dobu 8 sekund, poškození se zvyšuje až o 8% a 24 maximální Essence.

Cult Leader

Cult Leader

Vaši minioni způsobí o 10% zvýšené poškození za každý typ miniona, kterého máte aktivní. To platí pouze pro typy Minionů: Skeletal Warrior, Skeletal Mage, a Golema.

Flesh-eater

Flesh-eater

Spotřebováním 5 mrtvol udělujete o 40% zvýšené poškození na 6 sekund.

Hulking Monstrosity

Hulking Monstrosity

Váš Golem má o 30% zvýšené maximální život a způsobuje o 30% zvýšené poškození.

Scent of Death

Scent of Death

Když máte poblíž alespoň 2 mrtvoly, tak dostanete o 15% snížené poškození. Bez mrtvol v okolí máte o 15% zvýšené poškození.

Wither

Wither

Vaše Shadow poškození v průběhu času mají 5% šanci udělit 50% bonusové poškození pokaždé, když způsobíte poškození. Tato šance se zvýší o 1% a bonusové poškození se zvýší o 25% za každých 50 Willpower, kterou máte.

 

 

 

Postavy

Barbarian · Druid · Necromancer · Rogue · Sorceress

 

 

 

Discord

 

Webdesign DeadKarlos (27.2.2000) | SysAdmin: Night Storm