Atributy - Postavy | Diablo 4 CZ
Diablo 4 › Postavy

Atributy


DeadKarlos | 13. dubna 2023 | Návštěvnost 50

 

Atributy a Statistiky pro Diablo 4 pokrývají různé atributy hratelné postavy. Základní statistiky v Diablu 4 byly zjednodušeny do čtyř základních kategorií: Core (Základní), Offensive (Útočné), Defensive (Obranné) a Utility (Užitečné) statistiky. Níže můžete vidět, jak každý z nich ovlivňuje vaši postavu.

 

Úroveň postavy


Úroveň vaší postavy, která se zvyšuje sbíráním zkušeností.

  • S každou úrovní získáváte základní život a základní statistiky.
  • Každá úroveň až do 50. úrovně uděluje dovednostní bod. Poté každá čtvrtina úrovně uděluje Paragon bod.
  • Poškození způsobené mezi vámi a nepřítelem se upraví podle rozdílu úrovní.
  • Nepřátelé na této úrovni mají 5.0% snížení viditelného poškození.

 

Útočná síla


  • Vyhodnocení škody, kterou způsobíte.
  • Vaše základní útočné statistiky zobrazují poškození a rychlost vaší aktuálně používané zbraně.

 

Zbroj


  • Zobrazuje se celková zbroj u vašich vybavených předmětů.
  • Snižuje fyzické poškození způsobené nepřáteli rovnající se úrovně o 6%.
  • Obdržené nefyzické poškození je sníženo podle vašeho zbroje.

 

Život


  • Pokud ztratíte celý svůj život, zemřete.
  • Máte 40 základních životů na 1. úrovni a 0 bonusových životů z jiných zdrojů.

 

 

 

Základní statistiky


V Diablu 4 jsou čtyři základní statistiky. V závislosti na postavě každá statistika uděluje různé bonusy. Například, u Barbarian, se zvyšuje poškození dovedností za každý bod Strength (Síla), zatímco u Barbariana a Sorceress se zlepšuje obnovení Fury/Mana za každý bod Willpower (Vůle) a Dexterity (Obratnost) poskytuje kritickou šanci na zásah. Každá statistika také poskytuje sekundární obranný bonus.

 

Strength
Strength
Síla

  • +1 Armor za bod
  • +0.1% poškození dovednosti za bod Strength (Barbarian)
  • +0.1% generování zdrojů za bod Strength (Rogue)

 

Intelligence
Intelligence
Inteligence

  • +0.05% Veškerá odolnost za bod
  • +0.02% šance na kritický zásah za bod Intelligence (Rogue)
  • +0.1% poškození dovednosti za bod Intelligence (Sorceress a Necromancer)

 

Willpower
Willpower
Vůle

  • +0.1% přijaté léčení a +0.25 Overpower poškození za bod
  • +0.1% generování zdrojů za bod Willpower (Barbarian)
  • +0.1% generování zdrojů za bod Willpower (Sorceress a Necromancer)

 

Dexterity
Dexterity
Obratnost

  • +0.025% šance na uhýbání za bod
  • +0.02% šance na kritický zásah za bod Dexterity (Barbarian)
  • +0.1% poškození dovednosti za bod Dexterity (Rogue)
  • +0.02% šance na kritický zásah za bod Dexterity (Sorceress a Necromancer)

 

 

Když hráči zahájí svou cestu a vyberou si třídu pro své postavy během přizpůsobení postavy, jejich postavy začínají na 1. úrovni, s různými hodnotami v každé základní statistice, což odpovídá obecnému hernímu stylu třídy.

  • Barbarian začíná s 10 body ve Strength, 8 v Dexterity a 7 v Intelligence a Willpower.
  • Rogue začíná s 10 body Dexterity, 8 ve Willpower a 7 v Síle a Inteligenci.
  • Sorceress a Necromance, začínají s 10 body Intelligence, 8 ve Willpower a 7 v Strength a Dexterity.
  • Druid začíná s 10 body ve Willpower, 8 v Intelligence a 7 v Strength a Dexterity.

Jak již bylo zmíněno, pokaždé, když jejich postavy postoupí na vyšší úroveň, získají také jeden bod navíc v každé ze čtyř základních statistik.

 

 

PvP Stats


Snížení poškození v PvP


  • Hráči získají snížení poškození udělené proti ostatním hráčům v PvP.
  • Toto snížené poškození se sčítá se všemi ostatními zdroji sníženého poškození.

 

Zbroj


  • Procento, které Armor přispívá ke snížení vašeho základního poškození proti nefyzickým útokům v PvP.
  • Zbývající snížené poškození je určeno vaší odolností elementů.

 

 

 

Lucky Hit


Lucky Hit je účinná herní mechanika v Diablu 4, která určuje frekvenci aktivace konkrétních schopností a efektů. Každá aktivní dovednost ve hře má atribut Lucky Hit a označuje pravděpodobnost, že tato dovednost povede k Lucky Hit. Čím vyšší je vaše šance na Lucky Hit, tím větší je frekvence na Lucky Hit.

Lucky Hit v Diablu 4 je klíčová mechanika, která určuje pravděpodobnost aktivace určitých schopností a efektů. Čím vyšší je vaše šance na Lucky Hit v Diablo IV, tím častěji získáváte Lucky Hit, což vede k častější aktivaci různých herních efektů. Strategickou integrací a maximalizací Lucky Hit ve stavbách vaší postavy můžete podstatně zesílit sílu a efektivitu své postavy.

 

 

Stavová onemocnění


Stavová onemocnění jsou stavy, které lze aplikovat jak na nepřátele, tak na hráče pomocí dovedností, modifikátorů zbraní atd. Stavová onemocnění mohou být kladná i záporná. Níže se můžete podívat na seznam všech stavů v Diablu 4.

  • Chilled (Ochlazení): Nepřátelé mají sníženou rychlost pohybu. Opakované ochlazování nepřítele zmrazí.
  • Frozen (Zmražený): Nepřátelé se nemohou pohybovat ani útočit. Nepřátele lze zmrazit opakovaným zchlazením.
  • Immune (Imunitní): Zatímco je nepřítel imunní, nemůžete dostat poškození a všechny negativní účinky jsou odstraněny.
  • Unstoppable (Nezastavitelný): Když je nepřítel Nezastavitelný, efekty narušující ovládání jsou odstraněny.
  • Vulnerable (Zranitelný): Nepřátelé utrpí o 20 % větší poškození.
  • Fortify (Opevněný): Postavy utrpí o 10% nižší poškození. Opevněním se stanete, když budete mít více Fortify než aktuální Život.
  • Berserking (Zběsilý): Zvyšuje vaše poškození o 25% a rychlost vašeho pohybu o 30%.
  • Barrier (Bariéra): Bariéry absorbují poškození ze všech zdrojů až do určitého množství.
  • Blood Orb (Krvavá koule): Když seberete orb, tak vás uzdravuje za 15% vašeho maximálního života.
  • Crackling Energy (Praskající energie): Pravidelně poškozuje blízké nepřátele, když praskající energii seberete.
  • Dazed (Omámený): Nepřátelé nemohou útočit ani používat dovednosti, ale stále se mohou pohybovat.
  • Healthy (Zdraví): Postavy mají více než 80% svého života.
  • Injured (Zraněný): Postavy mají méně než 35% svého života.
  • Overpower (Převaha): Uděluje bonusové poškození na základě součtu vašeho aktuálního života nebo Fortify.
  • Stealth (Neviditelný): Postavy nemohou být přímo zaměřeny nepřáteli. Použití útoku nebo poškození okamžitě odstraní Neviditelný.

 

 

Offensive (Útočné)


Attack Speed

Rychlost útoku

Všichni

  • Váš útok je X% rychlejší než vaše základní rychlost zbraně.
  • V kombinaci s vaší zbraní je vaše celková rychlost útoku X za sekundu.

Critical Strike Chance

Šance na kritický zásah

Všichni

  • Když dovednost způsobí poškození, má šanci na kritický zásah.
  • Kritické zásahy způsobí 50% bonusové poškození.
  • Poškození v průběhu času nemůže být kritický zásah.

Critical Strike Damage

Poškození kritického zásahu

Všichni

  • Další poškození je uděleno dovedností při kritickém zásahu.
  • Má základní hodnotu 50%.
  • Omezení na 100% proti ostatním hráčům.

Damage

Poškození

Všichni

  • Zvyšuje všeškerá vaše způsobená poškození.

Damage vs Crowd Controlled

Poškození vs Ovládání davu

Všichni

  • Zvyšuje poškození způsobené Crowd Controlled nepřáteli.
  • To zahrnuje ty, které jsou ovlivněny Slow (zpomalení), Immobilize (znehybnění), Stun (omráčení), Knockback (odkopnutí), Knockdown (podražení), Taunt (posměch), Fear (strach), Tether, Daze (omámení), Chill (ochlazení) nebo Freeze (zmražení).
  • Po úplném ochromení bosse jsou považováni za ovlivněné všemi typy Crowd Control po dobu trvání ochromení.

Damage vs Elites

Poškození vs Elity

Všichni

  • Zvyšuje poškození jednané proti šampionům, elitám, bossům a hráčům.

Damage with Basic

Základní poškození

Všichni

  • Zvyšuje poškození udělené šampionům, elitám, bossům a hráčům.

Damage with Core

Klíčové poškození

Všichni

  • Zvyšuje poškození způsobené vašemi dovednostmi, které jsou základní.

Damage with Skills

Poškození dovedností

Všichni

  • Zvyšuje poškození způsobené vašemi dovednostmi

Overpower Chance

Šance na přesilu

Všichni

  • Když kouzlíte dovednost, má šanci způsobit veškeré Overpower poškození.
  • Overpower uděluje bonusové poškození na základě součtu vašeho aktuálního života a Fortify.
  • Poškození v průběhu času, pasivní schopnosti a průběžné dovednosti nemohou být Overpower.
  • Šance na Overpower se nemůže zvýšit jako základní statistika, ale může být zaručena specifickými efekty.

Thorns

Trny

Všichni

  • Uděluje poškození útočníkům, když jsou zasaženi přímými útoky. Vylučuje útoky, které v průběhu času představují celé poškození.
  • Způsobené poškození je ovlivněno zvýšením poškození schopností ze Strength.

Vulnerable Damage

Zranitelné poškození

Všichni

  • Extra poškození je uděleno Vulnerable nepřátelům.
  • Má základní hodnotu 20%.

Weapon Damage

Poškození zbraní

Všichni

  • Základní poškození vaší vybavené zbraně.
  • Dovednosti se sčítají ze základního poškození pomocí této hodnoty.
  • Při používání jednoručních zbraní se jedná o součet hodnot základního útoku.
  • Když ovládáte obouruční zbraň, je to její základní útočná hodnota.

Weapon Speed

Rychlost zbraně

Všichni

  • Toto je základní rychlost útoku vaší zbraní před použitím bonusů.
  • Při vybavení jednouruční zbraně jsou rychlosti jejich zbraní zprůměrovány.

Critical Strike Damage with One-Handed

Poškození kritického zásahu s jednoruční zbraní

Barbarian

  • Extra poškození při kritických zásahů, když se používají jednoruční zbraně.
  • Hromadí se s vaším normálním bonusem za poškození kritickým zásahem.

Damage vs Bleeding

Poškození vs Krvácení

Barbarian

  • Zvyšuje poškození způsobené krvácejícím nepřátelům.

Damage while Berserking

Poškození při zuřivosti

Barbarian

  • Zvyšuje jednané poškození, zatímco jsi v zuřivosti.

Damage with Axe

Poškození se sekerou

Barbarian

  • Zvyšuje vaše poškození způsobené používáním jednoruční nebo obouruční sekery.

Damage with Bleeding

Poškození s krvácením

Barbarian

  • Zvyšuje vaše způsobené krvácející poškození. To zahrnuje fyzické poškození v průběhu času, ale ne přímé fyzické poškození.

Damage with Bludgeoning

Poškození při tlučení

Barbarian

  • Zvyšuje vaše poškození způsobené při používání obouruční zbrani.

Damage with Mace

Poškození s palcátem

Barbarian

  • Zvyšuje vaše poškození způsobené při používání jednoručního nebo obouručního palcátu.

Damage with One-Handed

Poškození s jednoruční zbraní

Barbarian

  • Zvyšuje vaše poškození způsobené při používání jednoruční zbraně.

Damage with Polearm

Poškození s tyčí

Barbarian

  • Zvyšuje vaše zranění způsobené při používání obouruční Polearm zbraně.

Damage with Slashing

Poškození při sekání

Barbarian

  • Zvyšuje vaše poškození způsobené při používání obouruční sekací zbraně.

Damage with Swapped Weapons

Poškození při výměně zbraní

Barbarian

  • Zvyšuje poškození způsobené vašimi dovednostmi, které používají jinou zbraň, než kterou jste před tím použili.

Damage with Sword

Poškození s mečem

Barbarian

  • Zvyšuje vaše poškození způsobené používáním jednoručního nebo obouručního meče.

Damage with Physical

Fyzické poškození

Barbarian, Druid, Rogue

  • Zvyšuje vaše fyzické poškození. To zahrnuje jak přímé fyzické poškození, tak krvácející poškození v průběhu času.

Damage while Healthy

Poškození při zdraví

Barbarian, Druid, Sorceress, Necromancer, Rogue, Všichni

  • Zvyšuje poškození způsobené nad 80% života.

Overpower Damage

Poškození přesilou

Barbarian, Druid, Sorceress, Necromancer

  • Extra poškození udělené dovednostem, když jsou Overpower.
  • Stacky s bonusovým poškozením přirozeně udělovaným Overpower na základě vašeho aktuálního života a Fortify.
  • Má základní hodnotu 50%. Omezené na 150% proti ostatním hráčům.

Damage while Fortified

Poškození při opevnění

Barbarian, Necromancer

  • Zvyšuje vaše způsobené poškození, zatímco vaše Fortify je větší nebo se rovná vašemu aktuálnímu životu.

Critical Strike Damage with Earth

Kritické poškození zásahem se Zemí

Druid

  • Extra poškození udělené schopnostem Země, když je kritický zásah.
  • Stacky s vaším normálním bonusem za poškození kritickým zásahem.

Damage vs Poisoned

Poškození vs Otrávený

Druid

  • Zvyšuje poškození způsobené nepřátelům, kteří jsou otráveni.

Damage while Human

Poškození, když jste člověk

Druid

  • Zvyšuje způsobené poškození, když jste v lidské podobě.

Damage while Werebear

Poškození, když jste v medvědovi

Druid

  • Zvyšuje způsobené poškození při přeměně do medvěda.

Damage while Werewolf

Poškození, když jste ve vlkodlakovi

Druid

  • Zvyšuje způsobené poškození při přeměně do vlkodlaka.

Damage with Companion

Poškození se společníkem

Druid

  • Zvyšuje způsobené poškození vašimi dovednostmi, které jsou Companion.

Damage with Earth

Poškození se Zemí

Druid

  • Zvyšuje způsobené poškození vašimi dovednostmi, které jsou Earth.

Damage with Nature Magic

Poškození s přírodní magií

Druid

  • Zvyšuje způsobené poškození vašimi dovednostmi, které jsou Nature Magic.

Damage with Poison

Poškození s jedem

Druid

  • Zvyšuje vaše způsobené poškození jedem. To zahrnuje jak přímé poškození jedem, tak poškození otravou v průběhu času.

Damage with Poisoning

Poškození s otrávením

Druid

  • Zvyšuje vaše způsobené poškození jedem. To zahrnuje poškození otravou v průběhu času, ale nebude to přímé poškození jedem.

Damage with Shapeshifting

Poškození s přeměnou

Druid

  • Zvyšuje poškození způsobené vašimi dovednostmi, které jsou Shapeshifting.

Damage with Storm

Poškození s bouří

Druid

  • Zvyšuje poškození způsobené vašimi dovednostmi, které jsou Storm.

Damage with Werebear

Poškození s medvědem

Druid

  • Zvyšuje poškození způsobené vašimi dovednostmi, které jsou Werebear.

Damage with Werewolf

Poškození s vlkodlakem

Druid

  • Zvyšuje poškození způsobené vašimi dovednostmi, které jsou Werewolf.

Critical Strike Damage vs Crowd Controlled

Poškození kritického zásahu vs Ovládání davu

Druid, Rogue

  • Extra poškození je uděleno dovednostem, když kriticky zasáhnou nepřátele ovlivněné s Crowd Control.
  • To zahrnuje ty, které jsou ovlivněny Slow (zpomalení), Immobilize (znehybnění), Stun (omráčení), Knockback (odkopnutí), Knockdown (podražení), Taunt (posměch), Fear (strach), Tether, Daze (omámení), Chill (ochlazení) nebo Freeze (zmražení).
  • Po úplném ochromením bosse jsou považováni za ovlivněné všemi typy Crowd Control po dobu trvání ochromení.
  • Hromadí se váš běžný bonus za poškození kritickým zásahem.

Critical Strike Damage with Bone

Poškození kritického zásahu s Kostí

Necromancer

  • Extra poškození udělené dovednostmi Bone, když kriticky zasáhne.
  • Hromadí se váš běžný bonus za poškození kritickým zasáhem.

Damage from Blood Orb

Poškození od krvavé koule

Necromancer

  • Po sebrání Krvavé koule udělíte X% bonusové poškození po dobu Y sekund.

Damage from Golem

Poškození od golema

Necromancer

  • Když je váš Golem naživu, způsobíte X% bonusové poškození.

Damage vs Healthy

Poškození vs Zdraví

Necromancer

  • Zvyšuje poškození způsobené nepřátelům, kteří mají více než 80% života.

Damage vs Shadow Dot

Poškození vs Stínové poškození po dobu času

Necromancer

  • Zvyšuje poškození způsobené nepřátelům, kteří jsou v průběhu času postiženi stínovým poškozením.

Damage with Bone

Poškození s Kostí

Necromancer

  • Zvyšuje poškození způsobené vašimi dovednostmi, které jsou Bone.

Damage with Golem

Poškození s golemem

Necromancer

  • Zvyšuje poškození způsobené vaším Golemem.

Damage with Mages

Poškození s mágem

Necromancer

  • Zvyšuje poškození způsobené vašimi kostlivými mágy.

Damage with Minions

Poškození s pomocníky

Necromancer

  • Zvyšuje poškození způsobené vašimi vyvolanými přisluhovači. To zahrnuje kostlivé válečníky, kostlivý mágy a golema.

Damage with Shadow

Poškození se Stínem

Necromancer

  • Zvyšuje vaše stínové poškození. To zahrnuje přímé poškození stínem i poškození stínem v průběhu času.

Damage with Shadow Over Time

Poškození se Stínem po dobu času

Necromancer

  • Zvyšuje vaše stínové poškození v průběhu času. To vylučuje přímé poškození stínem.

Damage with Warrior

Poškození s Válečníkem

Necromancer

  • Zvyšuje poškození způsobené vašimi kostlivými válečníky.

Golem Attack Speed

Rychlost útoku golema

Necromancer

  • Zvyšuje rychlost útoku vašeho vyvolaného golema.

Minion Attack Speed

Rychlost útoku s pomocníky

Necromancer

  • Zvyšuje rychlost útoku vašich vyvolaných přisluhovačů. To zahrnuje vaše kostlivé válečníky, kostlivé mágy a golema.

Damage from Dodging

Poškození při úhybu

Rogue

  • Získáte X% bonus po dobu Y sekund poté, co se vyhnete příchozímu útoku.

Damage vs Close

Poškození vs boj na blízko

Rogue

  • Zvyšuje poškození způsobené nepřátelům v boji na blízko.

Damage vs Distant

Poškození vs útok z dálky

Rogue

  • Zvyšuje poškození způsobené nepřátelům bojem z dálky.

Damage vs Trapped

Poškození vs Pasti

Rogue

  • Zvyšuje poškození způsobené nepřátelům, kteří jsou ovlivněni dovednostmi Trap Skills.

Damage with Cutthroat

Poškození s bezohledným

Rogue

  • Zvyšuje poškození způsobené vašimi dovednostmi, které jsou Cutthroat.

Damage with Imbued

Poškození s vylepšením

Rogue

  • Zvyšuje poškození způsobené vašimi dovednostmi, které jsou Imbued.

Damage with Marksman

Poškození se střílením

Rogue

  • Zvyšuje poškození způsobené vašimi dovednostmi, které jsou Marksman.

Damage with Physical

Fyzické poškození

Rogue

  • Zvyšuje vaše fyzické poškození. To zahrnuje jak přímé fyzické poškození, tak krvácející poškození v průběhu času.

Damage with Trap

Poškození s pastí

Rogue

  • Zvyšuje poškození způsobené vašimi dovednostmi, které jsou Trap.

Damage vs Injured

Poškození vs Zranený

Necromancer, Rogue

  • Zvyšuje poškození způsobené nepřátelům, kteří mají méně než 35% života.

Damage vs Burning

Poškození vs Spálení

Sorceress

  • Zvyšuje poškození způsobené nepřátelům, kteří hoří.

Damage vs Chilled

Poškození vs Zchlazený

Sorceress

  • Zvyšuje poškození způsobené ochlazeným nepřátelům.
  • Po úplném ochromením bosse jsou považováni za ovlivněné všemi typy Crowd Control, včetně ochlazení po dobu trvání ochromení.

Damage vs Stunned

Poškození vs Omráčený

Sorceress

  • Increases damage dealt to Stunned enemies.
  • Po úplném ochromením bosse jsou považováni za ovlivněné všemi typy Crowd Control, včetně omráčení po dobu trvání ochromení.

Damage with Cold

Chladivé poškození

Sorceress

  • Zvyšuje vaše Cold poškození.

Damage with Conjuration

Zaklínací poškození

Sorceress

  • Zvyšuje poškození způsobené vašimi dovednostmi, které jsou Conjuration.

Damage with Crackling Energy

Poškození s Praskající energií

Sorceress

  • Zvyšuje poškození způsobené Crackling Energy.

Damage with Fire

Poškození s Ohněm

Sorceress

  • Zvyšuje vaše způsobené poškození ohněm. To zahrnuje přímé poškození ohněm i poškození hořením v průběhu času.

Damage with Fire Over Time

Poškození s ohněm po dobu času

Sorceress

  • Zvyšuje vaše poškození způsobené ohněm v průběhu času. To nezahrnuje přímé poškození ohněm.

Damage with Lightning

Poškození s Bleskem

Sorceress

  • Zvyšuje vaše Lightning poškození.

Damage with Mastery

Poškození s Mistrovstvím

Sorceress

  • Zvyšuje poškození způsobené vašimi dovednostmi, které jsou Mastery.

Damage with Non-Physical

Poškození s ne-fyzickým

Sorceress, Rogue

  • Zvyšuje vaše nefyzické poškození. To zahrnuje jak přímé nefyzické poškození, tak nefyzické poškození v průběhu času.

 

 

Defensive (Obranné)


Armor

Zbroj

Všichni

  • Snižuje příchozí fyzické poškození. To se týká jak přímého fyzického poškození, tak krvácející poškození v průběhu času.
  • Utržené nefyzické poškození je částečně sníženo podle vašeho příspěvku na brnění.

Armor Contribution

Příspěvek zbroje

Všichni

  • Procento, které Armor přispívá ke snížení vašeho základního poškození proti nefyzickým útokům v PvP.
  • Zbývající snížené poškození je určeno vaší vhodnou odolností elementů.

Cold Resistance

Odolnost chladu

Všichni

  • Snižuje příchozí poškození chladem o X%.
  • Tvoří 50% vašeho počátečního snížení poškození z Cold, se zbytkem přispívá Armor.
  • Jak se tato statistika zvyšuje, další bonusy jsou méně účinné.

Damage Reduction from DoT

Snížené poškození po dobu času

Všichni

  • Snižuje příchozí poškození způsobené nepřáteli ovlivněnými jakýmkoli efektem poškození v průběhu času. To zahrnuje krvácení, pálení, otravu a poškození stínů v průběhu času.
  • Jak se tato statistika zvyšuje, další bonusy jsou méně účinné.

Dodge Chance

Šance na úhyb

Všichni

  • Když dostanete přímé poškození, máte šanci se mu vyhnout.
  • Vyhnutí před útoky nezpůsobují žádné poškození.
  • Jak se tato statistika zvyšuje, další bonusy jsou méně účinné.

Fire Resistance

Odolnost ohně

Všichni

  • Snižuje příchozí poškození ochněm o X%.
  • To se týká jak přímého poškození ohněm, tak poškození hořením v průběhu času.
  • Tvoří 50% vašeho počátečního snížení poškození z Fire, se zbytkem přispívá Armor.
  • Jak se tato statistika zvyšuje, další bonusy jsou méně účinné.

Healing from Potions

Léčení z lektvaru

Všichni

  • Zvyšuje léčení obdržené z Lektvarů.

Life

Život

Všichni

  • Pokud ztratíte celý život, tak zemřete.

Life On Kill

Život po zabití

Všichni

  • Za každého zabitého nepřítele získáte X životů.

Life Regeneration

Obnova života

Všichni

  • Obnovíte X% života za sekundu.
  • Když dostanete poškození, tak se účinek deaktivuje na 4 sekundy.

Lightning Resistance

Odolnost blesku

Všichni

  • Snižuje příchozí poškození bleskem o X%.
  • Tvoří 50% vašeho počátečního snížení poškození z Lightning, se zbytkem přispívá Armor.
  • Jak se tato statistika zvyšuje, další bonusy jsou méně účinné.

Poison Resistance

Odolnost jedu

Všichni

  • Snižuje příchozí poškození jedem o X%.
  • To platí jak pro přímé poškození Poison, tak pro poškození Poisoning v průběhu času.
  • Tvoří 50% vašeho počátečního snížení poškození z Poison, se zbytkem přispívá Armor.
  • Jak se tato statistika zvyšuje, další bonusy jsou méně účinné.

Potion Charges

Lektvar nabití

Všichni

  • Celkový počet nabití lektvaru, které můžete mít najednou k dispozici.
  • Má základní hodnotu 4 lektvary.

Resist All

Veškeré odlonosti

Všichni

  • Snižuje příchozí nefyzické poškození. To platí jak pro přímé, tak pro poškození v průběhu času.
  • Jak se tato statistika zvyšuje, další bonusy jsou méně účinné.

Shadow Resistance

Odolnost stínu

Všichni

  • Snižuje příchozí poškození stínů o X%.
  • To platí jak pro přímé stínové poškození, tak pro stínové poškození v průběhu času.
  • Tvoří 50% vašeho počátečního snížení poškození z Shadow, se zbytkem přispívá Armor.
  • Jak se tato statistika zvyšuje, další bonusy jsou méně účinné.

Damage Reduction from Bleeding

Snížené poškození z krvácení

Barbarian

  • Snižuje příchozí poškození od nepřátel, kteří krvácejí.
  • Jak se tato statistika zvyšuje, další bonusy jsou méně účinné.

Damage Reduction while Healthy

Snížené poškození při zdraví

Barbarian

  • Snižuje příchozí poškození, které jste získali, když máte nad 80% života.
  • Jak se tato statistika zvyšuje, další bonusy jsou méně účinné.

Damage Reduction while Fortified

Snížené poškození při opevnění

Barbarian, Druid

  • Snižuje příchozí poškození, které dostanete, když je vaše Fortify větší nebo se rovná vašemu aktuálnímu životu.
  • Má základní hodnotu 10%.
  • Jak se tato statistika zvyšuje, další bonusy jsou méně účinné.

Fortify

Opevnění

Barbarian, Druid, Necromancer

  • Zvyšuje množství Fortify obnovené z vašich effektů Fortify.

Damage Reduction from Vulnerable

Snižuje poškození při zranitelný

Barbarian, Druid, Sorceress, Rogue

  • Snižuje příchozí poškození od zranitelných nepřátel.
  • Jak se tato statistika zvyšuje, další bonusy jsou méně účinné.

Damage Reduction from Close

Snížené poškození při boji z blízka

Barbarian, Rogue

  • Snižuje poškození způsobené nepřáteli v boji na blízko.
  • Jak se tato statistika zvyšuje, další bonusy jsou méně účinné.

Damage Reduction from Poisoned

Snížené poškození z jedů

Druid

  • Snižuje příchozí poškození od nepřátel, kteří jsou otráveni.
  • Jak se tato statistika zvyšuje, další bonusy jsou méně účinné.

Werebear Armor

Zbroj medvěda

Druid

  • Zvyšuje váš Armor, když se přeměníte na Werebear.

Healing

Léčení

Druid, Necromancer

  • Zvyšuje obdržené léčení ze všech zdrojů.

Armor from Golem

Zbroj z golema

Necromancer

  • Zvyšuje se váš Armor, když je váš Golem naživu.

Damage Reduction from Shadow Dot

Snížené poškození ze stínu po dobou času

Necromancer

  • Snižuje příchozí poškození od nepřátel postižených stínovým poškozením v průběhu času.
  • Jak se tato statistika zvyšuje, další bonusy jsou méně účinné.

Golem Armor

Zbroj golema

Necromancer
  • Zvyšuje se Armor vašeho Golema.

Golem Life

Život golema

Necromancer

  • Zvyšuje maximální životy kostlivých válečníků.

Golem Resist All

Veškeré odolnosti golema

Necromancer

  • Snižuje nefyzické poškození způsobené vaším Golemem.
  • Jak se tato statistika zvyšuje, další bonusy jsou méně účinné.

Healing from Blood Orbs

Léčení z krvavé koule

Necromancer

  • Zvyšuje obdržené léčení z Krvavých koulí.

Mage Resist All

Veškerá magická odolnost

Necromancer

  • Snižuje nefyzické poškození způsobené vašimi kostlivými mágy.
  • Jak se tato statistika zvyšuje, další bonusy jsou méně účinné.

Minion Armor

Zbroj pomocníků

Necromancer

  • Zvyšuje se Armor vašich vyvolaných přisluhovačů. To zahrnuje vaše kostlivé válečníky, kostlivé mágy a golema.

Minion Damage Reduction

Snížené poškození pomocníků

Necromancer

  • Snižuje příchozí poškození způsobené vašimi přisluhovači ze všech zdrojů.
  • Jak se tato statistika zvyšuje, další bonusy jsou méně účinné.

Minion Life

Život pomocníků

Necromancer

  • Zvyšuje životy vašich vyvolaných přisluhovačů. To zahrnuje vaše kostlivé válečníky, kostlivé mágy a golema.

Warrior Armor

Zbroj válečníka

Necromancer

  • Zvyšuje se Armor vašich kostlivých válečníků.

Damage Reduction from Distant

Snížené poškození z dálky

Rogue

  • Snižuje poškození, které dostanete od nepřátel při boji z dálky.
  • Jak se tato statistika zvyšuje, další bonusy jsou méně účinné.

Damage Reduction from Slowed

Snížené poškození ze zpomalení

Rogue

  • Snižuje příchozí poškození od nepřátel, kteří jsou zpomaleni.
  • Jak se tato statistika zvyšuje, další bonusy jsou méně účinné.

Damage Reduction from Trapped

Snížené poškození z pastí

Rogue

  • Snižuje poškození způsobené nepřáteli ovlivněnými dovednostmi Trap Skills.
  • Jak se tato statistika zvyšuje, další bonusy jsou méně účinné.

Damage Reduction from Burning

Snížené poškození ze spálení

Sorceress

  • Snižuje příchozí poškození od nepřátel, kteří hoří.
  • Jak se tato statistika zvyšuje, další bonusy jsou méně účinné.

Damage Reduction from Chilled

Snížené poškození z ochlazení

Sorceress

  • Snižuje příchozí poškození od nepřátel, kteří jsou chlazeni.
  • Jak se tato statistika zvyšuje, další bonusy jsou méně účinné.

Damage Reduction from Elites

Snížené poškození od elitek

Sorceress, Rogue

  • Snižuje příchozí poškození šampionů, elit, bossů a hráčů.
  • Jak se tato statistika zvyšuje, další bonusy jsou méně účinné.

 

 

Utility (Užitečné)


Lucky Hit Chance

Šance na šťastný zásah

Všichni

  • Zvyšuje šanci na spuštění Lucky Hits pomocí vašich dovedností.

Movement Speed

Rychlost pohybu

Všichni

  • Běžíte na 100% ze základní rychlosti pohybu.
  • Jako základní rychlost můžete mít maximálně 125% rychlosti pohybu.
  • Dočasní buffové mohou tento limit překročit.

Berserking Duration

Trvání zuřivosti

Barbarian

  • Prodlužuje trvání Berserkingu uděleného všemi zdroji.

Fury Generation

Obnova zběsilosti

Barbarian

  • Získání Fury ze zdroje poskytuje o 5,7% více Fury než normálně.

Fury On Kill

Zběsilosti ze zabití

Barbarian

  • Obnovíte X Fury za každého nepřítele, kterého zabijete.

Maximum Fury

Maximální Zběsilost

Barbarian

  • Používá se k sesílání různých dovedností.

Control Impaired Duration Reduction

Snížuje trvání narušeného ovládání

Barbarian, Druid, Sorceress, Rogue

  • Zkracuje dobu trvání příchozích efektů ovlivňujících Control, kromě odkopnutí.
  • To zahrnuje ty, které jsou ovlivněny Slow (zpomalení), Immobilize (znehybnění), Stun (omráčení), Knockback (odkopnutí), Taunt (posměch), Fear (strach), Tether, Daze (omámení), Chill (ochlazení) nebo Freeze (zmražení).

Elite Kill Movement Speed

Rychlost útoku ze zabitích elit

Barbarian, Sorceress, Rogue

  • Získáte X% rychlosti pohybu po dobu Y sekund po zabití šampiona, elity, bosse nebo hráče.

Maximum Spirit

Maximální duch

Druid

  • Používá se k sesílání různých dovedností.

Spirit Generation

Obnova ducha

Druid

  • Získání Spirit z jakéhokoli zdroje poskytuje o X% více Spirit než normálně.

Spirit On Kill

Duch ze zabití

Druid

  • Obnovíte X Spirit za každého nepřítele, kterého zabijete.

Essence Generation

Obnova esence

Necromancer

  • Získání esence z jakéhokoli zdroje poskytuje o X% více esence než normálně.

Essence On Kill

Esence ze zabití

Necromancer

  • Obnovíte X Essence za každého nepřítele, kterého zabijete

Maximum Essence

Maximální esence

Necromancer

  • Používá se k sesílání různých dovedností.

Cooldown Reduction

Snížený cooldown

Rogue

  • Snižuje Cooldowny všech aktivních dovedností

Energy Regeneration

Obnova energie

Rogue

  • Regenerujete X energie za sekundu.

Imbuement Cooldown Reduction

Snížený cooldown z vylepšení

Rogue

  • Snižuje cooldown vašich Imbuements.
  • Stacky snižují normální cooldown.

Trap Cooldown Reduction

Snížený cooldown u pastí

Rogue

  • Snižuje cooldown vašich pastí.
  • Stacky snižují normální cooldown.

Chill Application

Aplikování chladu

Sorceress

  • Zvyšuje efektivitu vašeho odchozího ochlazení, takže nepřátelé se rychleji zmrazí.

Mana Cost Reduction

Snížená spotřeba many

Sorceress

  • Snižuje spotřebu many při vykouzlení dovedností.

Mana Regeneration

Obnova many

Sorceress

  • Regenerujete X many za sekundu.

Maximum Mana

Maximální mana

Sorceress

  • Používá se k sesílání různých dovedností.

 

 

 

Postavy

Postavy · Dovednosti · Atributy · Paragon

 

 

 

Discord

 

Webdesign DeadKarlos (27.2.2000) | SysAdmin: Night Storm