V Diablu 4 jsou čtyři základní statistiky. V závislosti na postavě každá statistika uděluje různé bonusy. Například, u Barbarian, se zvyšuje poškození dovedností za každý bod Strength (Síla), zatímco u Barbariana a Sorceress se zlepšuje obnovení Fury/Mana za každý bod Willpower (Vůle) a Dexterity (Obratnost) poskytuje kritickou šanci na zásah. Každá statistika také poskytuje sekundární obranný bonus.
Když hráči zahájí svou cestu a vyberou si třídu pro své postavy během přizpůsobení postavy, jejich postavy začínají na 1. úrovni, s různými hodnotami v každé základní statistice, což odpovídá obecnému hernímu stylu třídy.
Jak již bylo zmíněno, pokaždé, když jejich postavy postoupí na vyšší úroveň, získají také jeden bod navíc v každé ze čtyř základních statistik.
Lucky Hit je účinná herní mechanika v Diablu 4, která určuje frekvenci aktivace konkrétních schopností a efektů. Každá aktivní dovednost ve hře má atribut Lucky Hit a označuje pravděpodobnost, že tato dovednost povede k Lucky Hit. Čím vyšší je vaše šance na Lucky Hit, tím větší je frekvence na Lucky Hit.
Lucky Hit v Diablu 4 je klíčová mechanika, která určuje pravděpodobnost aktivace určitých schopností a efektů. Čím vyšší je vaše šance na Lucky Hit v Diablo IV, tím častěji získáváte Lucky Hit, což vede k častější aktivaci různých herních efektů. Strategickou integrací a maximalizací Lucky Hit ve stavbách vaší postavy můžete podstatně zesílit sílu a efektivitu své postavy.
Stavová onemocnění jsou stavy, které lze aplikovat jak na nepřátele, tak na hráče pomocí dovedností, modifikátorů zbraní atd. Stavová onemocnění mohou být kladná i záporná. Níže se můžete podívat na seznam všech stavů v Diablu 4.
Attack Speed
Rychlost útoku
- Váš útok je X% rychlejší než vaše základní rychlost zbraně.
- V kombinaci s vaší zbraní je vaše celková rychlost útoku X za sekundu.
|
Critical Strike Chance
Šance na kritický zásah
- Když dovednost způsobí poškození, má šanci na kritický zásah.
- Kritické zásahy způsobí 50% bonusové poškození.
- Poškození v průběhu času nemůže být kritický zásah.
|
Critical Strike Damage
Poškození kritického zásahu
- Další poškození je uděleno dovedností při kritickém zásahu.
- Má základní hodnotu 50%.
- Omezení na 100% proti ostatním hráčům.
|
- Zvyšuje všeškerá vaše způsobená poškození.
|
Damage vs Crowd Controlled
Poškození vs Ovládání davu
- Zvyšuje poškození způsobené Crowd Controlled nepřáteli.
- To zahrnuje ty, které jsou ovlivněny Slow (zpomalení), Immobilize (znehybnění), Stun (omráčení), Knockback (odkopnutí), Knockdown (podražení), Taunt (posměch), Fear (strach), Tether, Daze (omámení), Chill (ochlazení) nebo Freeze (zmražení).
- Po úplném ochromení bosse jsou považováni za ovlivněné všemi typy Crowd Control po dobu trvání ochromení.
|
Damage vs Elites
Poškození vs Elity
- Zvyšuje poškození jednané proti šampionům, elitám, bossům a hráčům.
|
Damage with Basic
Základní poškození
- Zvyšuje poškození udělené šampionům, elitám, bossům a hráčům.
|
Damage with Core
Klíčové poškození
- Zvyšuje poškození způsobené vašemi dovednostmi, které jsou základní.
|
Damage with Skills
Poškození dovedností
- Zvyšuje poškození způsobené vašemi dovednostmi
|
Overpower Chance
Šance na přesilu
- Když kouzlíte dovednost, má šanci způsobit veškeré Overpower poškození.
- Overpower uděluje bonusové poškození na základě součtu vašeho aktuálního života a Fortify.
- Poškození v průběhu času, pasivní schopnosti a průběžné dovednosti nemohou být Overpower.
- Šance na Overpower se nemůže zvýšit jako základní statistika, ale může být zaručena specifickými efekty.
|
- Uděluje poškození útočníkům, když jsou zasaženi přímými útoky. Vylučuje útoky, které v průběhu času představují celé poškození.
- Způsobené poškození je ovlivněno zvýšením poškození schopností ze Strength.
|
Vulnerable Damage
Zranitelné poškození
- Extra poškození je uděleno Vulnerable nepřátelům.
- Má základní hodnotu 20%.
|
Weapon Damage
Poškození zbraní
- Základní poškození vaší vybavené zbraně.
- Dovednosti se sčítají ze základního poškození pomocí této hodnoty.
- Při používání jednoručních zbraní se jedná o součet hodnot základního útoku.
- Když ovládáte obouruční zbraň, je to její základní útočná hodnota.
|
Weapon Speed
Rychlost zbraně
- Toto je základní rychlost útoku vaší zbraní před použitím bonusů.
- Při vybavení jednouruční zbraně jsou rychlosti jejich zbraní zprůměrovány.
|
Critical Strike Damage with One-Handed
Poškození kritického zásahu s jednoruční zbraní
- Extra poškození při kritických zásahů, když se používají jednoruční zbraně.
- Hromadí se s vaším normálním bonusem za poškození kritickým zásahem.
|
Damage vs Bleeding
Poškození vs Krvácení
- Zvyšuje poškození způsobené krvácejícím nepřátelům.
|
Damage while Berserking
Poškození při zuřivosti
- Zvyšuje jednané poškození, zatímco jsi v zuřivosti.
|
Damage with Axe
Poškození se sekerou
- Zvyšuje vaše poškození způsobené používáním jednoruční nebo obouruční sekery.
|
Damage with Bleeding
Poškození s krvácením
- Zvyšuje vaše způsobené krvácející poškození. To zahrnuje fyzické poškození v průběhu času, ale ne přímé fyzické poškození.
|
Damage with Bludgeoning
Poškození při tlučení
- Zvyšuje vaše poškození způsobené při používání obouruční zbrani.
|
Damage with Mace
Poškození s palcátem
- Zvyšuje vaše poškození způsobené při používání jednoručního nebo obouručního palcátu.
|
Damage with One-Handed
Poškození s jednoruční zbraní
- Zvyšuje vaše poškození způsobené při používání jednoruční zbraně.
|
Damage with Polearm
Poškození s tyčí
- Zvyšuje vaše zranění způsobené při používání obouruční Polearm zbraně.
|
Damage with Slashing
Poškození při sekání
- Zvyšuje vaše poškození způsobené při používání obouruční sekací zbraně.
|
Damage with Swapped Weapons
Poškození při výměně zbraní
- Zvyšuje poškození způsobené vašimi dovednostmi, které používají jinou zbraň, než kterou jste před tím použili.
|
Damage with Sword
Poškození s mečem
- Zvyšuje vaše poškození způsobené používáním jednoručního nebo obouručního meče.
|
Damage with Physical
Fyzické poškození
- Zvyšuje vaše fyzické poškození. To zahrnuje jak přímé fyzické poškození, tak krvácející poškození v průběhu času.
|
Damage while Healthy
Poškození při zdraví
Barbarian, Druid, Sorceress, Necromancer, Rogue, Všichni
- Zvyšuje poškození způsobené nad 80% života.
|
Overpower Damage
Poškození přesilou
Barbarian, Druid, Sorceress, Necromancer
- Extra poškození udělené dovednostem, když jsou Overpower.
- Stacky s bonusovým poškozením přirozeně udělovaným Overpower na základě vašeho aktuálního života a Fortify.
- Má základní hodnotu 50%. Omezené na 150% proti ostatním hráčům.
|
Damage while Fortified
Poškození při opevnění
- Zvyšuje vaše způsobené poškození, zatímco vaše Fortify je větší nebo se rovná vašemu aktuálnímu životu.
|
Critical Strike Damage with Earth
Kritické poškození zásahem se Zemí
- Extra poškození udělené schopnostem Země, když je kritický zásah.
- Stacky s vaším normálním bonusem za poškození kritickým zásahem.
|
Damage vs Poisoned
Poškození vs Otrávený
- Zvyšuje poškození způsobené nepřátelům, kteří jsou otráveni.
|
Damage while Human
Poškození, když jste člověk
- Zvyšuje způsobené poškození, když jste v lidské podobě.
|
Damage while Werebear
Poškození, když jste v medvědovi
- Zvyšuje způsobené poškození při přeměně do medvěda.
|
Damage while Werewolf
Poškození, když jste ve vlkodlakovi
- Zvyšuje způsobené poškození při přeměně do vlkodlaka.
|
Damage with Companion
Poškození se společníkem
- Zvyšuje způsobené poškození vašimi dovednostmi, které jsou Companion.
|
Damage with Earth
Poškození se Zemí
- Zvyšuje způsobené poškození vašimi dovednostmi, které jsou Earth.
|
Damage with Nature Magic
Poškození s přírodní magií
- Zvyšuje způsobené poškození vašimi dovednostmi, které jsou Nature Magic.
|
Damage with Poison
Poškození s jedem
- Zvyšuje vaše způsobené poškození jedem. To zahrnuje jak přímé poškození jedem, tak poškození otravou v průběhu času.
|
Damage with Poisoning
Poškození s otrávením
- Zvyšuje vaše způsobené poškození jedem. To zahrnuje poškození otravou v průběhu času, ale nebude to přímé poškození jedem.
|
Damage with Shapeshifting
Poškození s přeměnou
- Zvyšuje poškození způsobené vašimi dovednostmi, které jsou Shapeshifting.
|
Damage with Storm
Poškození s bouří
- Zvyšuje poškození způsobené vašimi dovednostmi, které jsou Storm.
|
Damage with Werebear
Poškození s medvědem
- Zvyšuje poškození způsobené vašimi dovednostmi, které jsou Werebear.
|
Damage with Werewolf
Poškození s vlkodlakem
- Zvyšuje poškození způsobené vašimi dovednostmi, které jsou Werewolf.
|
Critical Strike Damage vs Crowd Controlled
Poškození kritického zásahu vs Ovládání davu
- Extra poškození je uděleno dovednostem, když kriticky zasáhnou nepřátele ovlivněné s Crowd Control.
- To zahrnuje ty, které jsou ovlivněny Slow (zpomalení), Immobilize (znehybnění), Stun (omráčení), Knockback (odkopnutí), Knockdown (podražení), Taunt (posměch), Fear (strach), Tether, Daze (omámení), Chill (ochlazení) nebo Freeze (zmražení).
- Po úplném ochromením bosse jsou považováni za ovlivněné všemi typy Crowd Control po dobu trvání ochromení.
- Hromadí se váš běžný bonus za poškození kritickým zásahem.
|
Critical Strike Damage with Bone
Poškození kritického zásahu s Kostí
- Extra poškození udělené dovednostmi Bone, když kriticky zasáhne.
- Hromadí se váš běžný bonus za poškození kritickým zasáhem.
|
Damage from Blood Orb
Poškození od krvavé koule
- Po sebrání Krvavé koule udělíte X% bonusové poškození po dobu Y sekund.
|
Damage from Golem
Poškození od golema
- Když je váš Golem naživu, způsobíte X% bonusové poškození.
|
Damage vs Healthy
Poškození vs Zdraví
- Zvyšuje poškození způsobené nepřátelům, kteří mají více než 80% života.
|
Damage vs Shadow Dot
Poškození vs Stínové poškození po dobu času
- Zvyšuje poškození způsobené nepřátelům, kteří jsou v průběhu času postiženi stínovým poškozením.
|
Damage with Bone
Poškození s Kostí
- Zvyšuje poškození způsobené vašimi dovednostmi, které jsou Bone.
|
Damage with Golem
Poškození s golemem
- Zvyšuje poškození způsobené vaším Golemem.
|
Damage with Mages
Poškození s mágem
- Zvyšuje poškození způsobené vašimi kostlivými mágy.
|
Damage with Minions
Poškození s pomocníky
- Zvyšuje poškození způsobené vašimi vyvolanými přisluhovači. To zahrnuje kostlivé válečníky, kostlivý mágy a golema.
|
Damage with Shadow
Poškození se Stínem
- Zvyšuje vaše stínové poškození. To zahrnuje přímé poškození stínem i poškození stínem v průběhu času.
|
Damage with Shadow Over Time
Poškození se Stínem po dobu času
- Zvyšuje vaše stínové poškození v průběhu času. To vylučuje přímé poškození stínem.
|
Damage with Warrior
Poškození s Válečníkem
- Zvyšuje poškození způsobené vašimi kostlivými válečníky.
|
Golem Attack Speed
Rychlost útoku golema
- Zvyšuje rychlost útoku vašeho vyvolaného golema.
|
Minion Attack Speed
Rychlost útoku s pomocníky
- Zvyšuje rychlost útoku vašich vyvolaných přisluhovačů. To zahrnuje vaše kostlivé válečníky, kostlivé mágy a golema.
|
Damage from Dodging
Poškození při úhybu
- Získáte X% bonus po dobu Y sekund poté, co se vyhnete příchozímu útoku.
|
Damage vs Close
Poškození vs boj na blízko
- Zvyšuje poškození způsobené nepřátelům v boji na blízko.
|
Damage vs Distant
Poškození vs útok z dálky
- Zvyšuje poškození způsobené nepřátelům bojem z dálky.
|
Damage vs Trapped
Poškození vs Pasti
- Zvyšuje poškození způsobené nepřátelům, kteří jsou ovlivněni dovednostmi Trap Skills.
|
Damage with Cutthroat
Poškození s bezohledným
- Zvyšuje poškození způsobené vašimi dovednostmi, které jsou Cutthroat.
|
Damage with Imbued
Poškození s vylepšením
- Zvyšuje poškození způsobené vašimi dovednostmi, které jsou Imbued.
|
Damage with Marksman
Poškození se střílením
- Zvyšuje poškození způsobené vašimi dovednostmi, které jsou Marksman.
|
Damage with Physical
Fyzické poškození
- Zvyšuje vaše fyzické poškození. To zahrnuje jak přímé fyzické poškození, tak krvácející poškození v průběhu času.
|
Damage with Trap
Poškození s pastí
- Zvyšuje poškození způsobené vašimi dovednostmi, které jsou Trap.
|
Damage vs Injured
Poškození vs Zranený
- Zvyšuje poškození způsobené nepřátelům, kteří mají méně než 35% života.
|
Damage vs Burning
Poškození vs Spálení
- Zvyšuje poškození způsobené nepřátelům, kteří hoří.
|
Damage vs Chilled
Poškození vs Zchlazený
- Zvyšuje poškození způsobené ochlazeným nepřátelům.
- Po úplném ochromením bosse jsou považováni za ovlivněné všemi typy Crowd Control, včetně ochlazení po dobu trvání ochromení.
|
Damage vs Stunned
Poškození vs Omráčený
- Increases damage dealt to Stunned enemies.
- Po úplném ochromením bosse jsou považováni za ovlivněné všemi typy Crowd Control, včetně omráčení po dobu trvání ochromení.
|
Damage with Cold
Chladivé poškození
- Zvyšuje vaše Cold poškození.
|
Damage with Conjuration
Zaklínací poškození
- Zvyšuje poškození způsobené vašimi dovednostmi, které jsou Conjuration.
|
Damage with Crackling Energy
Poškození s Praskající energií
- Zvyšuje poškození způsobené Crackling Energy.
|
Damage with Fire
Poškození s Ohněm
- Zvyšuje vaše způsobené poškození ohněm. To zahrnuje přímé poškození ohněm i poškození hořením v průběhu času.
|
Damage with Fire Over Time
Poškození s ohněm po dobu času
- Zvyšuje vaše poškození způsobené ohněm v průběhu času. To nezahrnuje přímé poškození ohněm.
|
Damage with Lightning
Poškození s Bleskem
- Zvyšuje vaše Lightning poškození.
|
Damage with Mastery
Poškození s Mistrovstvím
- Zvyšuje poškození způsobené vašimi dovednostmi, které jsou Mastery.
|
Damage with Non-Physical
Poškození s ne-fyzickým
- Zvyšuje vaše nefyzické poškození. To zahrnuje jak přímé nefyzické poškození, tak nefyzické poškození v průběhu času.
|
- Snižuje příchozí fyzické poškození. To se týká jak přímého fyzického poškození, tak krvácející poškození v průběhu času.
- Utržené nefyzické poškození je částečně sníženo podle vašeho příspěvku na brnění.
|
Armor Contribution
Příspěvek zbroje
- Procento, které Armor přispívá ke snížení vašeho základního poškození proti nefyzickým útokům v PvP.
- Zbývající snížené poškození je určeno vaší vhodnou odolností elementů.
|
Cold Resistance
Odolnost chladu
- Snižuje příchozí poškození chladem o X%.
- Tvoří 50% vašeho počátečního snížení poškození z Cold, se zbytkem přispívá Armor.
- Jak se tato statistika zvyšuje, další bonusy jsou méně účinné.
|
Damage Reduction from DoT
Snížené poškození po dobu času
- Snižuje příchozí poškození způsobené nepřáteli ovlivněnými jakýmkoli efektem poškození v průběhu času. To zahrnuje krvácení, pálení, otravu a poškození stínů v průběhu času.
- Jak se tato statistika zvyšuje, další bonusy jsou méně účinné.
|
Dodge Chance
Šance na úhyb
- Když dostanete přímé poškození, máte šanci se mu vyhnout.
- Vyhnutí před útoky nezpůsobují žádné poškození.
- Jak se tato statistika zvyšuje, další bonusy jsou méně účinné.
|
Fire Resistance
Odolnost ohně
- Snižuje příchozí poškození ochněm o X%.
- To se týká jak přímého poškození ohněm, tak poškození hořením v průběhu času.
- Tvoří 50% vašeho počátečního snížení poškození z Fire, se zbytkem přispívá Armor.
- Jak se tato statistika zvyšuje, další bonusy jsou méně účinné.
|
Healing from Potions
Léčení z lektvaru
- Zvyšuje léčení obdržené z Lektvarů.
|
- Pokud ztratíte celý život, tak zemřete.
|
Life On Kill
Život po zabití
- Za každého zabitého nepřítele získáte X životů.
|
Life Regeneration
Obnova života
- Obnovíte X% života za sekundu.
- Když dostanete poškození, tak se účinek deaktivuje na 4 sekundy.
|
Lightning Resistance
Odolnost blesku
- Snižuje příchozí poškození bleskem o X%.
- Tvoří 50% vašeho počátečního snížení poškození z Lightning, se zbytkem přispívá Armor.
- Jak se tato statistika zvyšuje, další bonusy jsou méně účinné.
|
Poison Resistance
Odolnost jedu
- Snižuje příchozí poškození jedem o X%.
- To platí jak pro přímé poškození Poison, tak pro poškození Poisoning v průběhu času.
- Tvoří 50% vašeho počátečního snížení poškození z Poison, se zbytkem přispívá Armor.
- Jak se tato statistika zvyšuje, další bonusy jsou méně účinné.
|
Potion Charges
Lektvar nabití
- Celkový počet nabití lektvaru, které můžete mít najednou k dispozici.
- Má základní hodnotu 4 lektvary.
|
Resist All
Veškeré odlonosti
- Snižuje příchozí nefyzické poškození. To platí jak pro přímé, tak pro poškození v průběhu času.
- Jak se tato statistika zvyšuje, další bonusy jsou méně účinné.
|
Shadow Resistance
Odolnost stínu
- Snižuje příchozí poškození stínů o X%.
- To platí jak pro přímé stínové poškození, tak pro stínové poškození v průběhu času.
- Tvoří 50% vašeho počátečního snížení poškození z Shadow, se zbytkem přispívá Armor.
- Jak se tato statistika zvyšuje, další bonusy jsou méně účinné.
|
Damage Reduction from Bleeding
Snížené poškození z krvácení
- Snižuje příchozí poškození od nepřátel, kteří krvácejí.
- Jak se tato statistika zvyšuje, další bonusy jsou méně účinné.
|
Damage Reduction while Healthy
Snížené poškození při zdraví
- Snižuje příchozí poškození, které jste získali, když máte nad 80% života.
- Jak se tato statistika zvyšuje, další bonusy jsou méně účinné.
|
Damage Reduction while Fortified
Snížené poškození při opevnění
- Snižuje příchozí poškození, které dostanete, když je vaše Fortify větší nebo se rovná vašemu aktuálnímu životu.
- Má základní hodnotu 10%.
- Jak se tato statistika zvyšuje, další bonusy jsou méně účinné.
|
Barbarian, Druid, Necromancer
- Zvyšuje množství Fortify obnovené z vašich effektů Fortify.
|
Damage Reduction from Vulnerable
Snižuje poškození při zranitelný
Barbarian, Druid, Sorceress, Rogue
- Snižuje příchozí poškození od zranitelných nepřátel.
- Jak se tato statistika zvyšuje, další bonusy jsou méně účinné.
|
Damage Reduction from Close
Snížené poškození při boji z blízka
- Snižuje poškození způsobené nepřáteli v boji na blízko.
- Jak se tato statistika zvyšuje, další bonusy jsou méně účinné.
|
Damage Reduction from Poisoned
Snížené poškození z jedů
- Snižuje příchozí poškození od nepřátel, kteří jsou otráveni.
- Jak se tato statistika zvyšuje, další bonusy jsou méně účinné.
|
Werebear Armor
Zbroj medvěda
- Zvyšuje váš Armor, když se přeměníte na Werebear.
|
- Zvyšuje obdržené léčení ze všech zdrojů.
|
Armor from Golem
Zbroj z golema
- Zvyšuje se váš Armor, když je váš Golem naživu.
|
Damage Reduction from Shadow Dot
Snížené poškození ze stínu po dobou času
- Snižuje příchozí poškození od nepřátel postižených stínovým poškozením v průběhu času.
- Jak se tato statistika zvyšuje, další bonusy jsou méně účinné.
|
Necromancer
- Zvyšuje se Armor vašeho Golema.
|
- Zvyšuje maximální životy kostlivých válečníků.
|
Golem Resist All
Veškeré odolnosti golema
- Snižuje nefyzické poškození způsobené vaším Golemem.
- Jak se tato statistika zvyšuje, další bonusy jsou méně účinné.
|
Healing from Blood Orbs
Léčení z krvavé koule
- Zvyšuje obdržené léčení z Krvavých koulí.
|
Mage Resist All
Veškerá magická odolnost
- Snižuje nefyzické poškození způsobené vašimi kostlivými mágy.
- Jak se tato statistika zvyšuje, další bonusy jsou méně účinné.
|
Minion Armor
Zbroj pomocníků
- Zvyšuje se Armor vašich vyvolaných přisluhovačů. To zahrnuje vaše kostlivé válečníky, kostlivé mágy a golema.
|
Minion Damage Reduction
Snížené poškození pomocníků
- Snižuje příchozí poškození způsobené vašimi přisluhovači ze všech zdrojů.
- Jak se tato statistika zvyšuje, další bonusy jsou méně účinné.
|
Minion Life
Život pomocníků
- Zvyšuje životy vašich vyvolaných přisluhovačů. To zahrnuje vaše kostlivé válečníky, kostlivé mágy a golema.
|
Warrior Armor
Zbroj válečníka
- Zvyšuje se Armor vašich kostlivých válečníků.
|
Damage Reduction from Distant
Snížené poškození z dálky
- Snižuje poškození, které dostanete od nepřátel při boji z dálky.
- Jak se tato statistika zvyšuje, další bonusy jsou méně účinné.
|
Damage Reduction from Slowed
Snížené poškození ze zpomalení
- Snižuje příchozí poškození od nepřátel, kteří jsou zpomaleni.
- Jak se tato statistika zvyšuje, další bonusy jsou méně účinné.
|
Damage Reduction from Trapped
Snížené poškození z pastí
- Snižuje poškození způsobené nepřáteli ovlivněnými dovednostmi Trap Skills.
- Jak se tato statistika zvyšuje, další bonusy jsou méně účinné.
|
Damage Reduction from Burning
Snížené poškození ze spálení
- Snižuje příchozí poškození od nepřátel, kteří hoří.
- Jak se tato statistika zvyšuje, další bonusy jsou méně účinné.
|
Damage Reduction from Chilled
Snížené poškození z ochlazení
- Snižuje příchozí poškození od nepřátel, kteří jsou chlazeni.
- Jak se tato statistika zvyšuje, další bonusy jsou méně účinné.
|
Damage Reduction from Elites
Snížené poškození od elitek
- Snižuje příchozí poškození šampionů, elit, bossů a hráčů.
- Jak se tato statistika zvyšuje, další bonusy jsou méně účinné.
|
Lucky Hit Chance
Šance na šťastný zásah
- Zvyšuje šanci na spuštění Lucky Hits pomocí vašich dovedností.
|
Movement Speed
Rychlost pohybu
- Běžíte na 100% ze základní rychlosti pohybu.
- Jako základní rychlost můžete mít maximálně 125% rychlosti pohybu.
- Dočasní buffové mohou tento limit překročit.
|
Berserking Duration
Trvání zuřivosti
- Prodlužuje trvání Berserkingu uděleného všemi zdroji.
|
Fury Generation
Obnova zběsilosti
- Získání Fury ze zdroje poskytuje o 5,7% více Fury než normálně.
|
Fury On Kill
Zběsilosti ze zabití
- Obnovíte X Fury za každého nepřítele, kterého zabijete.
|
Maximum Fury
Maximální Zběsilost
- Používá se k sesílání různých dovedností.
|
Control Impaired Duration Reduction
Snížuje trvání narušeného ovládání
Barbarian, Druid, Sorceress, Rogue
- Zkracuje dobu trvání příchozích efektů ovlivňujících Control, kromě odkopnutí.
- To zahrnuje ty, které jsou ovlivněny Slow (zpomalení), Immobilize (znehybnění), Stun (omráčení), Knockback (odkopnutí), Taunt (posměch), Fear (strach), Tether, Daze (omámení), Chill (ochlazení) nebo Freeze (zmražení).
|
Elite Kill Movement Speed
Rychlost útoku ze zabitích elit
Barbarian, Sorceress, Rogue
- Získáte X% rychlosti pohybu po dobu Y sekund po zabití šampiona, elity, bosse nebo hráče.
|
Maximum Spirit
Maximální duch
- Používá se k sesílání různých dovedností.
|
Spirit Generation
Obnova ducha
- Získání Spirit z jakéhokoli zdroje poskytuje o X% více Spirit než normálně.
|
Spirit On Kill
Duch ze zabití
- Obnovíte X Spirit za každého nepřítele, kterého zabijete.
|
Essence Generation
Obnova esence
- Získání esence z jakéhokoli zdroje poskytuje o X% více esence než normálně.
|
Essence On Kill
Esence ze zabití
- Obnovíte X Essence za každého nepřítele, kterého zabijete
|
Maximum Essence
Maximální esence
- Používá se k sesílání různých dovedností.
|
Cooldown Reduction
Snížený cooldown
- Snižuje Cooldowny všech aktivních dovedností
|
Energy Regeneration
Obnova energie
- Regenerujete X energie za sekundu.
|
Imbuement Cooldown Reduction
Snížený cooldown z vylepšení
- Snižuje cooldown vašich Imbuements.
- Stacky snižují normální cooldown.
|
Trap Cooldown Reduction
Snížený cooldown u pastí
- Snižuje cooldown vašich pastí.
- Stacky snižují normální cooldown.
|
Chill Application
Aplikování chladu
- Zvyšuje efektivitu vašeho odchozího ochlazení, takže nepřátelé se rychleji zmrazí.
|
Mana Cost Reduction
Snížená spotřeba many
- Snižuje spotřebu many při vykouzlení dovedností.
|
Mana Regeneration
Obnova many
- Regenerujete X many za sekundu.
|
Maximum Mana
Maximální mana
- Používá se k sesílání různých dovedností.
|