Bossové v Diablu 4 pokrývají přehled těchto nejrůznějších speciálních typů nepřátel, se kterými se hráč může ve hře setkat. Na rozdíl od normálních nepřátel mají bossové vyšší množství zdraví a jsou výrazně jedineční se svou vlastní sadou pohybů. Poražení některých bossů je povinné pro odemknutí dalších oblastí a úkolů pro postup v příběhu.
Bossové mohou být rozloženi vyplněním žlutého pruhu pod zdravím bosse. Tuto lištu lze zaplnit pomocí ohromujících mechanismů, jako je omráčení, zmrazení atd. Jakmile je lišta dokončena, boss začne stagrovat, což hráčům poskytne příležitost volně útočit. Navíc mnoho bossů má naskriptované mechaniky, kde ztratí některé končetiny nebo schopnosti poté, co byli stagrovaní, takže boj je méně náročný.
V Diablu IV jsou čtyři typy bossové – bossové hlavní kampaně, World bossové, bossové dungeonů a bossové Strongholdu. Tato stránka poskytuje přehled každého typu a seznam všech bossů v Diablo 4.
Bossové hlavní kampaně v Diablo 4 jsou bossové, které budou muset hráči porazit, aby mohli pokračovat v příběhu, a proto bude jejich poražení zásadní pro dosažení konce hry. Bossové hlavní kampaně jsou přímo spojeni s hlavní tradicí a příběhem hry. Obvykle se s nimi setkáváme na konci, až na několik výjimek. Jejich poražení většinou povede k získání předmětu nebo prvku, který je nezbytný pro hlavní questy. Jelikož jsou součástí příběhu, obvykle je uvede cutscéna.
Tyto souboje s bossy jsou poměrně přímočaré a přicházejí s určitou úrovní jednoduchosti, protože je nutné překonat překážky, aby si všichni hráči užili více z herního příběhu. Protože jsou závislí na příběhu, je nemožné porazit tyto bossy více než jednou se stejnou postavou. Stejně jako všichni ostatní bossové se mohou pochlubit větším množstvím zdraví než obvyklý nepřítel a jejich ukazatele zdraví jsou rozděleny do různých fází označených červenými šipkami. Většina z nich bude mít tři fáze, kterými musí projít, s několika výjimkami dvěma nebo pěti fázemi.
Níže je uveden seznam všech bossů hlavní kampaně ve hře:
World bossové v Diablo 4 jsou volitelní bossové, které mohou hráči porazit v konkrétních oblastech hry za množství vzácného dropu a obvykle za jedinečnou odměnu. World bossové nejsou k dokončení hry vůbec potřeba, ale nabízejí novou mechaniku a výzvu pro hráče z celého světa, kterých se mohou zúčastnit. Narazíte na ně v konkrétních časech a budou mít konkrétní předem určenou úroveň. Všichni hráči obdrží na svých obrazovkách varování třicet minut před tím, než se boss objeví, což také sděluje jejich umístění. Jejich porážka bude mít za následek získání jedinečné odměny, která může z bosse vypadnout, a může se objevit jednou týdně.
Tyto souboje s bossy jsou výzvy, které je téměř nemožné překonat samostatně, a proto se do boje může zapojit maximálně dvanáct hráčů, podobně jako raid bitvy v MMORPG hrách, a hra poskytne hráčům doporučenou úroveň. Vzhledem k tomu, že se tito bossové budou v určitých časových intervalech objevovat, je možné je porazit, když se objeví, ale jedinečný drop, který je součástí každého bosse, lze získat pouze jednou. Ve srovnání s ostatními bossy se mohou pochlubit ještě větším množstvím zdraví a jejich ukazatele zdraví jsou rozděleny do ještě více fází, které jsou stále označeny červenými šipkami.
Níže je aktuální seznam všech světových bossů ve hře:
Sezónní bossové v Diablo 4 jsou bossové uvedené v nových sezónách, což je volitelný herní režim, který trvá krátkou dobu, aby hráčům poskytl další obsah, odměny a zážitky. S některými z těchto sezónních bossů se setkáte jako součást cílů Season Journey, úkolové řady nebo jako bossové závěrečné hry, kteří jsou nedílnou součástí příběhu související sezóny. Aby bylo možné získat přístup k těmto bossům, mohou být vyžadovány některé kroky a předpoklady.
Níže je aktuální seznam všech bossů sezóny ve hře:
Echo of Varshan
Seasons: Season of the Malignant
Grigoire the Galvanic Saint
Seasons: Season of Blood
The Beast in the Ice
Seasons: Season of Blood
Duriel Maggot King
Seasons: Season of Blood
Lord Zir
Seasons: Season of Blood
Red-Cloaked Horror
Seasons: Season of Blood (Midwinter Blight)
Malphas, Keeper of the Vaults
Seasons: Season of the Construct
Bossové Strongholdu v Diablo 4 jsou bossové, které budou muset hráči porazit, aby osvobodili Strongholdy, což jsou místa po celém světě zamořená démony. Hráči je musí dobýt, aby je proměnili buď v bezpečná útočiště, která odemknou vedlejší questy, obchodníky a zkratky, nebo dungeony, které odemknou další oblasti a výzvy, které mohou hráči prozkoumat. Tyto cíle se liší v tradici, tématu a povaze v závislosti na pevnosti, která také informuje o typu a povaze jejího bosse.
Tyto souboje s bossy se liší v obtížnosti a většinou z toho, že zvítězíte, povede k získání vzácné kořisti v závislosti na obtížnosti, která závisí na úrovni, na které se hráč nachází, když se pustí do Pevnosti. Protože se Pevnost přemění v něco jiného, je nemožné porazit tyto bossy více než jednou. Stejně jako všichni ostatní bossové se mohou pochlubit větším množstvím zdraví než běžní nepřátelé a jejich ukazatele zdraví jsou rozděleny do různých fází označených červenými šipkami. Většina z nich bude mít čtyři fáze, kterými musí projít, s několika výjimkami pouze tři.
Níže je uveden seznam všech Stronghold bossů ve hře:
Dungeon bossové v Diablo 4 jsou bossové, které budou muset hráči na konci dungeonů porazit. Ne všechny dungeony budou mít bosse. Podobně jako Stronghold mohou mít dungeony cíle, které se liší v závislosti na dungeonu, který také informuje o typu bosse, pokud nějakého má. Rozvržení, cíle a důležité body v dungeonech jsou navíc náhodné pokaždé, když do nich hráč vstoupí, což znamená, že dostat se k bossovi nebude pokaždé stejné.
Tyto souboje s bossy mají různou obtížnost a většinou jejich vítězný výsledek povede k získání vzácné dropy v závislosti na obtížnosti, která závisí na úrovni, na které se hráč nachází, když se pustí do dungeonu. Vzhledem k tomu, že dungeony jsou náhodné a po jejich vyčištění zůstanou jako dungeony, mohou být tito bossové poraženi tolikrát, kolikrát hráč chce. Stejně jako všichni ostatní bossové se mohou pochlubit větším množstvím zdraví než běžní nepřátelé a jejich ukazatele zdraví jsou rozděleny do různých fází označených červenými šipkami. Většina z nich bude mít čtyři fáze, kterými musí projít, s několika výjimkami pouze tři nebo pět.
Vybavení |
|---|
Lokality (Stronghold · Dungeony · Altars of Lilith · Shirne · World Tier Statue) · Questy (Hlavní questy · Místní eventy · Season eventy) · Obchodníci (Alchemist · Blacksmith · Jeweler · Occultist · Purveyor) · Prodejci (Weapons · Armor · Rings, Amulets) · Služby (Healer · Stable Master · Wardrobe · Stash) · Red Dust (Unconventional Steed Armor · Cursed Scroll · Odds and Ends · Unsavory Oddities) · Nepřátelé (Bossové) |
Webdesign DeadKarlos (27.2.2000) | SysAdmin: Night Storm